Teachers4Europe

 

Το Σχολείο μας συμμετέχει στην Καινοτόμα Εκπαιδευτική Δράση "Teachers4Europe " που έχει ως στόχο, αρχικά, να ενημέρωσει τους συμμετέχοντες  εκπαιδευτικούς για τις εξελίξεις επί των ευρωπαϊκών θεμάτων και να τους υποστηρίξει στο να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, εφαρμόζοντας στην εκπαίδευση καινοτόμες βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας με αξιοποίηση και των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας ώστε με τη σειρά τους να διαμορφώσουν τους ενεργούς Ευρωπαίους Πολίτες του αύριο.

 

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2013-2014

«Ευρώπη και διαστημική πολιτική»

 Πέμπτη τάξη (τμήμα 2ο) και Μαθητικός Όμιλος Αστρονομίας

 

Τα παιδιά παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εξερεύνηση του διαστήματος αλλά και στο τι έχει κατακτήσει ο άνθρωπος μέχρι τώρα. Ποια είναι όμως η συμμετοχή της Ευρώπης σε αυτό το όμορφο ταξίδι της γνώσης; Τι είναι ο Διεθνής Διαστημικός σταθμός και τι ο ΕΟΔ; Ποια ευρωπαϊκά κράτη είναι μέλη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος και ποιοι είναι οι στόχοι που θέλουν να επιτύχουν για το μέλλον; Ποια η σχέση της ESA με τη NASA σε κοινές αποστολές; Γιατί είναι σημαντικό για τους ευρωπαίους πολίτες η Ευρώπη να συμμετάσχει σε διαστημικές αποστολές; Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια του ΕΟΔ; Μελέτη του προγράμματος Galileo και του σχεδιασμού της πρώτης επανδρωμένης αποστολής στον πλανήτη Άρη.

Δείτε το αποτέλεσμα της προσπαθείας μας εδώ!

Η εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe στο οποίο συμμετέχει η κ. Σ. Σιμιτζόγλου.

 

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2014-2015

"Ευρώπη, εύρηκα!" - "Europe,eureka!"

Τετάρτη Τάξη (1οΤμήμα) στο μάθημα των Τ.Π.Ε.

Τι είναι ένας εφευρέτης; Πώς οι εφευρέτες έλυσαν προβλήματα της εποχής τους οδηγώντας σε ανάπτυξη και πρόοδο ολόκληρο τον κόσμο; Πως θα ταξιδεύαμε σήμερα αν ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι δεν είχε σχεδιάσει τις ιπτάμενες μηχανές του; Ξέρουμε πόσοι από αυτούς έζησαν σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Πώς η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι δομές της προστατεύουν και ενισχύουν την εφευρετικότητα; Άραγε μπορούν οι μικροί μαθητές να γίνουν εφευρέτες; Με αυτά τα ερωτήματα ασχοληθήκαμε στο παρόν σχέδιο δράσης! Οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού του Σχολείου μας γνώρισαν την Ευρωπαϊκή Ένωση  και τους Ευρωπαίους που με τις ιδέες τους βελτίωσαν τη ζωή μας μέσα από ιστοεξερευνήσεις και  βιωματικές δράσεις, ανακάλυψαν την έννοια της εφευρετικότητας και , τέλος, έγιναν οι ίδιοι εφευρέτες – τι άλλο; - παιχνιδιών!!! Μέσα από τις «εφευρέσεις» μας θα μάθετε και εσείς όσα μάθαμε εμείς, θα διασκεδάσετε και θα αισθανθείτε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τιμά και αναδεικνύει εφευρέτες μέχρι και σήμερα!

Δείτε το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας εδώ!

Η εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe στο οποίο συμμετέχει η κ. Ζηκούλη.

 

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2014-2015

"Ευρώπη, εύρηκα!" Ένα παιχνίδι γνώσης για τους εφευρέτες της Ε.Ε.

Πέμπτη Τάξη (1οΤμήμα) στο μάθημα των Τ.Π.Ε.

Συνεχίζοντας την δρἀση που ξεκινήσαμε κατά το προηγούμενο σχολικό έτος με θέμα τους εφευρέτες της Ε.Ε. αποφασίσαμε να φτιάξουμε και φέτος τα δικά μας παιχνίδια. Αυτή τη φορά θα είναι ψηφιακά! Αξιοποίησαμε το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch και δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι γνώσης όπου ο παίκτης μαθαίνει πληροφορίες για τους εφευρέτες της Ε.Ε. ταξιδεύοντας στην Ευρώπη. 

Δείτε το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας εδώ.

Η εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe στο οποίο συμμετέχει η κ. Ζηκούλη.