ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ) ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2015-16 |
|||||
Τάξη |
Αρ. μαθ. |
Τίτλος προγράμματος |
Εκπαιδευτικός |
Εκπαιδευτικοί |
ΓΡΑΦΕΙΟ/Α |
Α1 |
25 |
Για ένα όμορφο χαμόγελο |
Σοφία Μπαραμπούτη |
Δήμητρα Μόκκα |
Α.Υ. |
Α1 |
25 |
Παιχνίδια και ιστορίες απ? το Α ως το Ω και από την Ανατολή ως τη Δύση. |
Δήμητρα Μόκκα |
Ερατώ Παλαιλόγου Γεωργία Πολυζώη
|
Π.Θ. |
Α2 |
25 |
Το γέλιο των παιδιών μέσα από το παιχνίδι |
Κατερίνα Παούρη |
Ερατώ Παλαιολόγου |
Π.Θ. |
Α2 |
25 |
Για ένα όμορφο χαμόγελο |
Σοφία Μπαραμπούτη |
Κατερίνα Παούρη |
Α.Υ. |
Β1 |
25 |
Μια τρύπα στο ?..σχολειό |
Φωτεινή Ζέρβα |
Κωνσταντίνα Ζηκούλη |
Π.Α. |
Β2 |
25 |
Το τραγούδι της ποίησης: μελοποιώντας και τραγουδώντας ποιήματα από το βιβλίο Γλώσσας της Β΄ Τάξης |
Χρυσάνθη Ζεπάτου |
Νικολέττα Χαραλαμποπούλου |
Π.Θ. |
Β2 |
25 |
Γινόμαστε συγγραφείς και εικονογράφοι μαθαίνοντας και παίζοντας |
Νικολέττα Χαραλαμποπούλου |
Γεωργία Πολυζώη |
Π.Θ. |
Γ1 |
25 |
Λίγο ακόμα? Προσεγγίζοντας την ποίηση του Γ. Σεφέρη |
Κατερίνα Κωστακιώτη |
Μαρία Ζαχαροπούλου |
Π.Θ. |
Γ1 |
25 |
Δημιουργώ το δικό μου λεξικό |
Κατερίνα Κωστακιώτη |
|
Π.Θ. |
Γ2 |
24 |
Από τον κήπο του σχολείου μας στον κήπο της πόλης μας |
Ασπασία Χαρλαμπίτα |
Ελένη Αναστασιάδου |
Π.Ε. |
Δ1 |
25 |
«Ε.Π.: Ενωμένες πάντα», Άλκη Ζέη, Ζωρζ Σαρή |
Ελένη Σαραντοπούλου |
Xρυσάνθη Ζεπάτου |
Π.Θ. |
Δ2 |
26 |
«Ε.Π.: Ενωμένες πάντα», Άλκη Ζέη, Ζωρζ Σαρή |
Παναγιώτα Καπροΐτη |
Κωνσταντίνα Ζηκούλη |
Π.Θ. |
Δ2 |
26 |
Ζωντανεύοντας τα αρχαία χρόνια |
Παναγιώτα Καπροΐτη |
Μαρία Ζαχαροπούλου Παναγιώτης Στασινός |
Π.Θ. |
Ε2 |
25 |
Η Αθήνα στα ρωμαϊκά και βυζαντινά χρόνια |
Σοφία Σιμιτζόγλου Ελένη Αναστασιάδου Έφη Κοζάρη |
|
Π.Θ. |
Ε2 |
25 |
Με βαλίτσα ένα βιβλίο |
Σοφία Σιμιτζόγλου |
|
Π.Θ. |
ΣΤ1 |
25 |
Μέτρο, ποικιλία, κίνηση, ευεξία |
Παναγιώτης Στασινός |
Χρυσούλα Μπάκα Νικόλας Κόχιλας |
Α.Υ. |
ΣΤ2 |
25 |
Μετράω, σχεδιάζω, κατασκευάζω για να ?τα μπαλώσω με την τρύπα του όζοντος |
Ελευθερία Μακρυγιάννη Δημήτρης Σαρρής |
|
Α.Υ. - Π.Α. |