Τέχνη και Μαθηματικά

     στο Μουσείο Ηρακλειδών 

     Τάξη Β΄

 

Μέσα από ένα πλούσιο υλικό εικαστικών έργων Τέχνης του Victor Vasarely και αλληλεπιδραστικών αντικειμένων τεχνικά κατασκευασμένων , εκφράσαμε τις ιδέες μας  και συνδέσαμε την Τέχνη με τα Μαθηματικά.  Η ταξινόμηση, η διάταξη, η μέτρηση, η αντιστοίχιση, η παρατήρηση της σκιάς (προβολής) και η σχέση της με το αντικείμενο που τη δημιουργεί, η παραλληλία και η καθετότητα των ευθειών, η συμμετρία των μορφών, τα μοτίβο, οι μετρήσεις, η εκτίμηση των διαστάσεων και η σύγκριση, είναι κάποιες από τις έννοιες που ανακαλύψαμε.

 Προσεγγίσαμε την ιδέα και τις στοιχειώδεις αρχές της ρομποτικής.

Με επιτυχία και μέσα από λογικούς συλλογισμούς καταφέραμε να  προγραμματίσουμε και να παίξουμε με τη  «μελισσούλα- bee bot» -που είναι ένα μικρό στοιχειώδες επιδαπέδιο ρομπότ-  προκειμένου να μεταβεί από μια συγκεκριμένη θέση του επιπέδου σε μια άλλη με συγκεκριμένες επιτρεπτές δυνατότητες. Με τη βοήθειά της κατασκευάσαμε τα δικά μας γεωμετρικά σχήματα.